preskoči na sadržaj

Srednja škola fra Andrije Kačića Miošića Makarska

Login
Tražilica
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Oglasna ploča
Anketa
Na kraju godine moj uspjeh je







Carnet vijesti
Brojač posjeta
Ispis statistike od 8. 11. 2010.

Ukupno: 1133491
Ovaj mjesec: 2469
Ovaj tjedan: 216
Danas: 48
PARTNERI

Zanimljivosti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Profesionalno usmjeravanje trećaša - Donošenje odgovorne profesionalne odluke
Autor: Sanja Puharić, 28. 5. 2020.

Provedene su online radionice u suradnji s makarskom razvojnom agencijom MARA u okviru projekta EXERCITATIONE


Kako bismo našim učenicima olakšali donošenje velike i važne odluke u njihovom životu - izbor studija, odnosno zanimanja kojim će se baviti a znajući da, pod pritiskom važnosti i straha od greške, ovu odluku mnogi od njih odgađaju do zadnjeg trenutka planirali smo provesti profesionalno usmjeravanje učenika trećih razreda u suradnji s makarskom razvojnom agencijom MARA.

26. i 27. svibnja 2020. g. održane su online radionice (putem aplikacije Zoom) Profesionalno usmjeravanje učenika: Donošenje odgovorne profesionalne odluke te individualno savjetovanje za zainteresirane učenike trećih razreda naše škole, u okviru projekta EXERCITATIONE čiji je nositelj MARA.

Radionice je vodio Danijel Bićanić, mag. psihologije, viši stručni suradnik u Centru za psihološko savjetovanje, edukaciju i istraživanje Sirius iz Zagreba.

Svi učenici trećeg razreda mogli su iskazati interes za ove radionice putem online obrasca. Na radionicama je aktivno sudjelovalo njih 26, a imali su i mogućnost individualnog savjetovanja. Planirano trajanje radionica bilo je dva školska sata, no obje su radionice produžene zbog aktivnog uključivanja učenika.

Učenici su nas izvijestili da su radionice bilo jako korisne, s obzirom da im je iskusni voditelj na stručan i zanimljiv način uspio prenijeti što je potrebno uzeti u obzir u identificiranju vlastitih mogućnosti, kompetencija i interesa, kako bi upravljali svojom profesionalnom karijerom u budućnosti.

Učenici su se predstavljali sa svojim planovima nakon završetka škole, individualno su ispunjavali upitnik interesa o čijim su rezultatima razgovarali u interakciji sa voditeljem; izvršene su procjene osobina ličnosti te procjena radnih vrijednosti i profesionalnih interesa.

Radujemo se i sljedećim sličnim suradnjama i aktivnostima na poboljšanju kvalitete življenja naših učenika.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju