preskoči na sadržaj

Srednja škola fra Andrije Kačića Miošića Makarska

Login
Tražilica
Kalendar
« Travanj 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Oglasna ploča
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Anketa
Na kraju godine moj uspjeh je







Carnet vijesti
CARNET
22.04.2021. 13:56
Nabava usluge izrade scenarija poučavanja
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET provodi postupak javne nabave usluge izrade scenarija poučavanja. Nabava se provodi u sklopu projekta e-Škole koji je pak dio sveobuhvatnog programa modernizacije hrvatskog ... The post Nabava usluge izrade scenarija poučavanja appeared first on CARNET .

22.04.2021. 12:53
Virtualna radionica: ,,Planiranje nastavnih aktivnosti u kombiniranoj i online nastavi"
CARNET nastavlja niz virtualnih radionica za odgojno-obrazovne djelatnike u školama s temama vezanim uz pripremu i provedbu videokonferencijske, virtualne i kombinirane nastave, upoznavanje sa sadržajima i uslugama koje izrađuje CARNET, ... The post Virtualna radionica: ,,Planiranje nastavnih aktivnosti u kombiniranoj i online nastavi" appeared first on CARNET .

Brojač posjeta
Ispis statistike od 8. 11. 2010.

Ukupno: 995553
Ovaj mjesec: 1824
Ovaj tjedan: 385
Danas: 70
PARTNERI

Priloženi dokumenti:
ispitna anksioznost.pdf

Samovrednovanje strukovnih škola

Što je samovrjednovanje strukovnih škola?

Samovrjednovanje škola je proces sustavnog i trajnog praćenja,analiziranja i preispitivanja vlastite prakse s ciljem unapređivanja rada škole.

Samovrjednovanje u školama provode sami sudionici odgojno-obrazovnog procesa, uključujući učenike, roditelje i sve nastavno i nenastavno osoblje, dakle upravo oni koji su ujedno i najviše zainteresirani za unapređivanje rada svojih škola. Samovrjednovanje otvara mogućnost da cijela školska zajednica aktivno razmišlja i raspravlja o radu škole te gradi viziju i plan svoga razvoja.

Njime se školama pruža mogućnost da na strukturirani način analiziraju, interpretiraju i vrednuju vlastiti rad. Prikupljeni bi uvidi trebali osigurati čvrstu

podlogu svrhovitom planiranju razvoja i trajnom unapređivanje školske prakse.

Iako se u dobrim i angažiranim školama stalno raspravlja o vlastitom radu i vodi briga o učincima toga rada, školsko samovrjednovanje formalizira procese, strukturira ih i čini ih svima dostupnima.

 

  • U postupku samovrjednovanja škole odgovaraju na dva pitanja:
  • Koliko je dobra naša škola?
  • Što možemo činiti da bismo bili bolji?

 

  • Proces samovrjednovanja škola pomaže u uočavanju vlastitih prednosti,nedostataka i razvojnih mogućnosti.Njime se želi otkriti najučinkovitiji  načini podrške učenicima u njihovom procesu osobnog i akademskog razvoja.
  • Samovrjednovanje  je proces učenja o sebi.

 

  • Naša škola je  2010. bila u projektu Razvoj osiguranja kvalitete u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju koji je financiran iz Programa Europske Unije,IPA Komponenta IV – Razvoj ljudskih potencijala, u vrijednosti od 1 639 750 EUR
  • Projekt je započeo 3.ožujka 2010.,a trajao 24 mjeseca,provodio ga je konzorcij na čelu  s WYG International LTD, u suradnji s Tribal HELM Corporation LTD,te s Agencijom za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih.
  • Glavni cilj: promicanje razvoja i modernizacija strukovnog obrazovanja i osposobljavanja u Hrvatskoj.
  • Na osnovu povratnih informacija radnih skupina,škola i vanjskih vrednovatelja dale su se  preporuke za daljnji razvoj osiguranja kvalitete u strukovnim školama

 

  • Od 2009. god  sve srednje škole dužne su provoditi samovrjednovanje u školama prema u  Zakonu o strukovnom obrazovanju točka 3, čl.11,12.
  • Struktura hrvatskoga sustava osiguranja kvalitete podijeljena je u šest glavnih prioritetnih područja:
  1. Planiranje i programiranje rada
  2. Poučavanje i podrška učenju
  3. Postignuća učenika i ishodi učenja
  4. Materijalni uvjeti i ljudski potencijali
  5. Suradnja unutar ustanove za strukovno obrazovanje – suradnja s ostalim dionicima – promicanje ustanove
  6. Upravljanje (ustanove i kvaliteta).

 

  • Prema Zakonu svaka škola mora imati  Povjerenstvo za kvalitetu koje  ima 7 članova, i to:

            - 4 člana koji su nastavnici ili stručni suradnici

            - 1 člana iz reda dionika, na prijedlog osnivača,

            - 1 člana iz reda polaznika,

            - 1 člana iz reda roditelja.

 

U našoj školi Povjerenstvo za kvalitetu čine:

- Slavko Gudelj, ravnatelj

- Dražana Filipović, prof.  i koordinator za samovrednovanje

- Anđela Divić, pedagoginja

- Marina Lukač, prof.

- Tamara Buvinić, predstavnik Vijeća roditelja

- Marina Andačić Krivić, predstavnik lokalne zajednice

 

Kao svaki novi pristup i ovaj postavlja nova očekivanja i dodatne zahtjeve pred školsku zajednicu. Jasno je da se pritom rađaju brojna pitanja o smislu i svrsi te novine. Što je to? Zašto se to uvodi? Što će nam to? Kako se to provodi?Tko to treba raditi? Tko će nam to platiti? Možemo li to nekako izbjeći?

 

Osnovni je smisao uvođenja samovrjednovanja u školski sustav omogućavanje školama da putem realistične i metodološki jasno definirane samoanalize vlastitoga rada bolje prepoznaju svoje razvojne potrebe i poduzimaju mjere za unapređivanje vlastite prakse te djelotvornije i učinkovitije ostvarivanje željenih odgojnih i obrazovnih ciljeva.

 

 

preskoči na navigaciju