preskoči na sadržaj

Srednja škola fra Andrije Kačića Miošića Makarska

Login
Kalendar
« Prosinac 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Oglasna ploča
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Anketa
Na kraju godine moj uspjeh je







Carnet vijesti
CARNET
03.12.2020. 08:01
VAZNO Prekid mrezne povezanosti na podrucju Licko-senjske zupanije
Postovani, Uslijed prekida opskrbe elektricnom energijom nasih uredjaja u zupanijskom cvoristu u Gospicu, doslo je do prekida mrezne povezanosti prema ustanovama na podrucju Licko-senjske zupanije. Za sad jos nismo dobili ... The post VAZNO Prekid mrezne povezanosti na podrucju Licko-senjske zupanije appeared first on CARNET .

30.11.2020. 02:01
INFO Ponovno uspostavljena mrezna povezanost na podrucju Istarske zupanije
Postovani, Oko 23 sata je ponovno uspostavljena mrezna povezanost na podrucju Istarske zupanije. Ne ocekujemo nove prekide. Zahvaljujemo na razumjevanju. Srdacan pozdrav, — Mrezni operativni centar (Network Operations Center) Odjel ... The post INFO Ponovno uspostavljena mrezna povezanost na podrucju Istarske zupanije appeared first on CARNET .

Brojač posjeta
Ispis statistike od 8. 11. 2010.

Ukupno: 980324
Ovaj mjesec: 356
Ovaj tjedan: 430
Danas: 94
PARTNERI

Priloženi dokumenti:
ispitna anksioznost.pdf

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Organizacija šk. godine 2020./2021. u uvjetima epidemije Covid - 19
Autor: Anđela Divić, 4. 9. 2020.

Na temelju usvojenog  Protokola postupanja u uvjetima povezanima s COVID - 19 Srednje škole fra Andrije Kačića Miošića Makarska slijede najbitnije informacije o organizaciji šk. godine 2020./2021. u uvjetima epidemije Covid - 19.


Organizacija šk. god. 2020. / 2021. u uvjetima epidemije Covid 19

 

  1. Izbor modela

Nastava će se odvijati prema modelu A koji podrazumijeva da se svi učenici obrazuju u školi uz pridržavanje epidemioloških uputa. Obvezno je nošenje zaštitnih maski.

Moguć je prelazak  na model B (kombinirani oblik nastave) ili model C (nastava na daljinu) ovisno o epidemiološkoj situaciji.

  1. Korištenje ICT tehnologije; platforma

Komunikacija roditelja i škole odvijat će se putem web stranice škole, elektroničke pošte, WhatsApp grupe i obrazovne platforme o kojoj će roditelji pravovremeno biti obaviješteni.

Virtualne učionice na platformi LOOMEN  ostaju aktivne.

  1. Početak i trajanje nastave

prvi radni dan - Nastava počinje 7. rujna u  14 sati za učenike prvih razreda, u  14.35 sati za učenike drugih razreda, u 15.10 sati za učenike trećih razreda, te u 15.45 sati za učenike četvrtih razreda. Prvi nastavni blok-sat je Sat razrednika i trajat će 60 minuta za učenike svih razreda. Treći  sat trajat će po 30 minuta.

Razrednici prvih razreda dočekat će učenike ispred glavnog ulaza i uputiti u njihovu učionicu. Sljedeće dane prvaši ulaze i izlaze iz škole prema položaju učionice i navedenom protokolu.

ostali dani - Nastavni sat će trajati 40 minuta. Jutarnja smjena počinje u 8 /8.45 sati, a popodnevna u 14 /14.45 sati.

  1. Protokol ulaska i izlaska iz škole

Protokol ulaska i izlaska iz škole prema slijedećem rasporedu:

- učenici koji koriste učionice 12, 15, 32, 35, 37, 43, 47 ulaze na ULAZ 1 (glavni ulaz u zgradu),

- učenici koji koriste učionice 21, 23, 24, 25 ulaze na ULAZ 2 (parkiralište),

- učenici koji koriste učionice 48, 49, 50, 51 ulaze na ULAZ 3 (kraj učionice broj 25),

- učenici koji koriste učionice 1, 3, 4, 6, 7 ulaze na ULAZ 4 (kraj učionice broj 1).

Popis učionica i razreda dostupan je na web stranici škole, a bit će objavljen i na ulazima u školu.

  1. Evidencija

Sukladno naputcima HZJZ i MZO-a svaki UČENIK je obvezan voditi knjigu evidencije svoje tjelesne temperature, te u slučaju povišene tjelesne temperature ili bilo kojeg drugog simptoma / sumnje COVID-a 19, obavijestiti razrednika/cu te postupiti u sladu s preporukama.

Evidencijska knjiga o tjelesnoj temperaturi djelatnika nalazit će se na glavnom ulazu škole, gdje će se mjeriti tjelesna temperatura djelatnika na dolasku i odlasku te upisivati u evidencijsku knjigu.

  1. Održavanje roditeljskih sastanaka

Prema uputama HZJZ i MZO-a, roditeljski sastanci održavati će se od drugog tjedna. Razrednici će obavijestiti roditelje o mjestu i načinu održavanja sastanka.

  1. Postupanje u slučaju sumnje na COVID kod učenika i djelatnika opisano je u priloženom dokumentu.

v.d. ravnatelja: Evelin Bulić, prof.



Priloženi dokumenti:
raspored_razreda_2020-21.docx (14.98 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju